torstai 21. heinäkuuta 2011

Kultaisia perhosia

Eilen olin tylsällä päällä ja tein todella tylsät ja yksinkertaiset kynnet. Goshin Amber lakkaa  ja kultaisia perhoskoristeita. Nätithän ne omaan silmään on, mutta rasittavat käytössä. Perhoset eivät millään halunneet maata tasaisesti kynnellä, vaan nostivat toisen siipensä ylös ja tarttuivat jokaiseen kangaspalaan joka vastaan tuli. Suutuin sitten perhosille ja rangaistuksena niiden takertuvasta luonteesta hukutin ne asetoniin. Julma minä.


Lähikuvaa perhosista

Enkä tänään ehdikään kuvaamaan ja laskemaan kynsilakkojani. Serkkutyttö tulee viihdyttämään minua täksi päiväksi, joten perjantain kunniaksi saatte sitten kuvia lakoistani.

Ja sokerina pohjalle: Eilen lakkahimoissani tilasin itselleni China Glazen Anchors Away kokoelman. Ajattelinkin tästä lähtien kerran kuukaudessa tilata itselleni jonkin kokoelman. Ihan vain siksi koska olen ahne hamstraaja.

Mikä on teidän lemppari kynsilakkakokoelma?

6 kommenttia:

  1. mä luulin että vihaat perhosia.

    VastaaPoista
  2. Ano: En vihaa, ne on vaan ällöjä ja karvasia :D

    VastaaPoista
  3. jotenki ois vaan lystikäs ajatus että liimaisit kynsiin perhosia ja sitte juoksisit niitä karkuun :D

    VastaaPoista
  4. Tosi kauniit, mutta voin kuvitella kuin nuo on jääny kiinni joka paikkaan ;S
    Vinkkaan... mun blogilla on arvonta menossa, käy vilkaisemassa :)

    VastaaPoista
  5. Ano: Sitähän mää teen joka päivä! ;D

    Mirja: Kiitos, kävin osallistumassa :)

    VastaaPoista