maanantai 22. elokuuta 2011

Forfait indulgence

Viikonloppu oli hiljaiseloa blogin puolella, koska reissasin taas Ouluun kokkeli-Hannan luo. Siellä minua odotteli ihana ihana hemmottelupaketti! Tämä kokkelivekkuli oli kerännyt minulle hirmuisen kasan kynsilakkoja "tuliaisiksi" ja remonttipalkaksi. Paketissa oli kyllä muutakin, mutta niistä sitten joskus lisää, kunhan saan tilattua auringonpaistetta tänne peräkylille että saisin paremmat kuvat.


Paketista, tai oikeastaan pussista, mamin syliin hyppäsi 18 Wild and Crazy lakkaa! Niitä me (..tai minä ainakin) sitten toljotettiin pitkin iltaa. Pitihän ne sitten heti kotiin päästyä swatchata kiekollekin.


Pussista löytyi myös Inglotin musta graffitilakka. Tulee todellakin tarpeeseen, koska omistin tätä ennen vain yhden puuroutuneen Isa Doran graffitin. "Kaupan päälle" tuli vielä Golden Rosen ihana vauvapinkki lakka.


Muistakaa lukijat sitten, että kokkeli-Hanna on vain minulle varattu! :D Paras sponsori ikinä. Vaikka pitäähän tämän eteen vähän "töitäkin" tehdä. Tulevaisuudessa saattaa olla lisää hiljaisia viikonloppuja blogin puolella, kun pitää reissata Oulussa remonttihommissa. Jos rahat riittää matkustamiseen...

Olen myös istunut koko aamun nenä kiinni näytössä ja odottanut että Models Own julkaisisi viimeinkin -50% alennuskoodin Facebook sivuillaan. Tein tuttujen kanssa kimppatilauksen sinne. Tämä odotus on rasittavaa! Mutta sainpahan nähdä eilen illalla ensimmäisten joukossa kun 50 000 tykkääjän raja ylittyi. Melkein yhtä hieno hetki kun MM-kulta '95.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti