torstai 4. elokuuta 2011

Life preserver

Taisin luvata teille koristellut kynnet vielä tälle päivälle. Lyön kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja saatte samalla swatchin Life Preserveristä. Voi kun se osaakin olla ihana! Tui, tui, tui! En olisi uskonut että tykkään tämän värisestä lakasta, mutta ihmeitä näköjään tapahtuu.


LP on kivan ruosteinen, levittyy upeasti, peittää hyvin jo yhdellä kerroksella ja kuivuu hurjan nopeaa. En osaa sanoa tästä mitään huonoa. Life Preserveristä tulikin myös yksi lemppareistani. Suosittelen tämän hankkimista koko sydämelläni, jos vain sävy miellyttää silmää.


Pitihän ne sitten myös koristella. Menin siitä mistä aita on matalin (ainakin luulin että olisi) ja päädyin kynsitarrojen pariin. Hienothan ne on, mutta voi luoja mitä hermoromahduksia nuo tarrat saivat aikaan.  Ne haisevat pahalle, menevät herkästi rikki ja tarttuvat melkein kaikkeen muuhun kuin kynsiin. Mutta enpä voi valittaa kun olivat niin halpoja.


Minulle tulee tästä yhdistelmästä mieleen mummolan vanha tapetti. Mainitsen myös tähän väliin, että nuo on paljon kivemmat luonnossa.. Voisin joskus opetella ottamaan niitä kivoja kuviakin.

Minkä väriseksi te kutsuisitte näitä kynsiä? :D
Ja millaisia postauksia haluaisitte lukea jatkossa?


Olen myös pitkin päivää hihitellyt noita teidän arvontaan osallistumisia, hehheh. Ei se noin mene :P Otan kyllä itse yhteyttä ja kyselen s-postin voittajalta, sitten keskiviikkoiltana.

5 kommenttia:

  1. Eihän noi kynnet millekkään mummolan tapetille näytä! Musta noi on aika hauskat. :---) Mäki oon aatellu et vois kokeille millasia noi kynsitarrat on, mut mua just on pelottanu, jos saan hermoromahduksen niitä laittaessa! :DD Äääh, nyt mä selitän tänne kaikkee tosi tyhmää ja kuvittelen et sua kiinnostaa.... XD No kumminki mä tykkään tästä sun blogista kovin paljon!

    VastaaPoista
  2. m-arii: Kyllä noi tarrat toimii jos on supervarovainen ja ottaa pinsetit käyttöön :D
    Ja tottakai kommentit ja palautteet kiinnostaa aina =) Kiitos!

    VastaaPoista
  3. ne on muuten saman väriset kuin mun entinen tapetti, joka oli seinässä ihan järkyttävä, kynsissä näköjään HUOMATTAVASTI paremman värinen! :D

    VastaaPoista
  4. Mä löysin sun blogisi juurikin ja tykkään :)
    Jännän värinen toi lakka, tulee persikka mieleen. Tarrat on toisinaan hermoja raastavia, mutta silti niin kivoja :D

    VastaaPoista
  5. Ilona: Kaikki värit menee pieninä annoksina :P

    Mia: Kiitos! Ja tervetuloa lukemaan =)

    VastaaPoista