perjantai 5. elokuuta 2011

Paljon onnea Johanna!

Eilen synttäreitä viettänyt ja tänään niitä juhliva J antoi minulle idean geisha/aasia aiheisista kynsistä jo jokunen aika sitten. Tuskailin varmaan kuukauden, kun en keksinyt mitään aiheeseen sopivaa, eikä ollut (muka) sopivia lakkojakaan. Keksinpä sitten, että otan "kirjaimellisesti" tuon Geishan ja teen toiset naminami-kynnet!

(Klikkaa isommaksi ja parempilaatuiseksi klik klik!)

Pohjana toimii Wet n Wild lakka Tickles Pink, josta minulla on ollut pelkkiä huonoja kokemuksia... Mutta varmaan syntymäpäivien kunniaksi se suostui toimimaan kun sen alle laittoi yhden kerroksen Montanaa. Leimailuun käytin nimetöntä mustaa stampinglakkaa ja WaCin Montanaa. Kynnen kärkiin laitoin vielä Wet n Wildin Metallicaa. Ne niinku kuvastaa sitä sisäfolioo niinku.


Onneksi Bundle Monsterin laatat ovat täynnä noita, kröhöm, merkkejä, että sain nuo kynnet muistuttamaan enemmän Geishaa. Ainoa asia joka minua häiritsee, on se, ettei minulla ole hajuakaan mitä nuo tarkoittavat. Minusta nämä ovat kaikin puolin onnistuneet kynnet, ne saavatkin pysyä kynsillä vähän kauemmin kuin yleensä, koska fiilistelen J:n synttäreitä täällä kylmässä pohjoisessa.

Onneksi minullakin on jotain mitä odottaa, kun kokkeli-Hanna lähettää minulle taas kivan paketin. En vielä paljasta mitä paketista löytyy, saatte kuvia sitten joskus. :P


Vielä kerran onnea päivänsankarille!

3 kommenttia:

  1. Yhet semmoset jotka on eniten minun mieleen ^^ tykkään lujasti.

    VastaaPoista
  2. Ulkoasusi on jumalattoman suloinen! Kuvasi voisivat olla hieman isompia, että näkisi paremmin jonkun pienen yksityiskohdan esim. kynnessä. Kirjoitus tyylisi on todella kiva ja tekstisi ovat sopivan pitkiä. Blogisi on 9 arvoinen (:
    Ps. Tekemäsi kynnet ovat todella upeita!

    http://nobodysperfecct.blogspot.com/

    VastaaPoista