maanantai 29. elokuuta 2011

Rock 'n' Roll graffiti

Tässäpä pari viikkoa sitten väkertämäni lakkaukset. Mietin uskallanko julkaista näitä, mutta mikäs siinä kun blogiin pitää jotain sentään tunkea näytille. Kiero mieleni yhdistää nämä jotenkin tatuointiin, en tiedä miksi. Onko jollakin sama ongelma näiden lakkausten kanssa?


Tottakai olen niin horopää että olen unohtanut mitä lakkaa käytin tuossa. Veikkaan että se on WaCin Pink Petal, en voi kuitenkaan olla varma. Tästä kehkeytyy uusi kysymys, kiinnostaako teitä käytetyt lakat ollekaan? Riittääkö merkin ja sävyn mainitseminen, vai pitäisikö alkaa ottaa kuvat niistäkin? What do you think? Mutta asiaan! Wannabesivuranskiksessa käytetty graffitilakka on Hannan tuliainen Helsingistä, Inglot merkkinen. Keskarissa ja peukussa on leimailut Bunde Monster laatasta, lopuissa sormissa yksityiskohtana pinkit strassit.

4 kommenttia:

  1. Kuva lakoista, voisi olla aika kiva! (: Saa vähän enemmän käsitystä millainen lakka on ollut ja jos alkaa metsästää sellaista lakkaa itselleen, ni tietää ainakin millaisesta pullosta on kyse! :D

    VastaaPoista
  2. M-arii: Okei. Neuvosta vaarit kainaloon ja tulevaisuudessa sitten toivottavasti muistan kuvata ne =)

    VastaaPoista
  3. Juuh, mä oon samoilla linjoilla. Kuva lakasta, mulla on ns.kuva muisti ja pitkälti niiden perusteella oon ostanu kivoja lakkoja. Nimii en koskaan muista :(

    VastaaPoista
  4. Mirja: Yksi hyvä syy lisää ottaa kuvia =) Itse teen aina sillontällöin pientä listaa lakoista joihin ihastun blogimaailmassa :)

    VastaaPoista