keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Models Own ja kynsimasis

Maanantaina sain viimeinkin kauan (haha, meni vain viikko..) odotetun paketin Models Ownilta! Olin kuin lapsi jouluna, kun revin tiukkaan pakattua laatikkoa auki. Olin kuin hangon keksi kun pääsin hypistelemään uusia lakkarakkauksiani, alahuuleni myös halkesi vähän kun hymyilin niin leveästi.

(Tyhjä reuna odottaa täyttäjäänsä)

Hymy kuitenkin hyytyi viimeisen lakan kohdalla, se oli rikki! Lakka jota odotin ehkä koko paketista eniten, oli sanonut sopimuksensa irti ja katkaissut kaulansa, joko matkalla tai sitten jo ennen pakkaamista. Models Ownille kuitenkin lähti jälleen täydet pisteet kotiin, kun lähetin heille kuvan rikkinäisestä pullosta. MO:lta vastattiin todella nopeaa ja he lupasivat pikimmiten lähettää uuden tilalle. Kaikkien nettikauppojen pitäisi ottaa Models Ownilta mallia, he hoitavat asiat esimerkillisen hienosti joka kerta!

Minulla on myös jonkin sortin kynsimasennus menossa. En millään saa aikaiseksi mitään hienoa tai esittelemisen arvoista, ideat tuntuvat loppuneen kokonaan. Toivon että ette suutu kovin paljoa tästä vähän aikaa kestäneestä hiljaiselosta (toivon myös että heittelisitte minulle välillä ideoitakin :D ). Eiköhän tämä ohi mene ja ideat palaavat vielä päähäni. Toinen (teko)syyni tähän hiljaisuuteen on pilviset ilmat! Hyviä kuvia ei saa sitten millään.

(Ps: Käyn tässä juuri turhia BM-laattojani läpi ja suunnittelin laittavani niitäkin ehkä myyntiin huutonettiin :P)

(Pps: Käykäähän äänestämässä uudelleen tässä morsiuslakka kisassa minun kynsiä numerolla 7.  kun aikaisemmat äänet nollattiin)

5 kommenttia:

  1. Mulla on menny jo kaks viikkoo tilauksesta, mite sulla tuli noin nopee ;o

    http://opportunitiesfornails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. wauu miten hienoja kynsilakkoja!! mä tässä vielä ootan mun models ownin tilausta :)

    VastaaPoista
  3. Iitu: Pääsin tilaamaan "ensimmäisten" joukossa ja tehtiin 4 hengen porukalla melko iso tilaus, ne varmaan lähetti ne isoimmat ensin =)

    Nails1820: Eiköhän ne kohta tupsahda postiin ;D Hyvää kannattaa odottaa!

    VastaaPoista
  4. Ihania värejä! :) Kävin äänestämässä, sun kynnet oli mun mielestä kauneimmat :)

    VastaaPoista
  5. Vanquish: Ooh, kiitos tosi paljon =) <3

    VastaaPoista