maanantai 21. marraskuuta 2011

Päivän nysät ja kysymyspostauksen voittaja!

Herranjumala näitä nysiä! Kynsistä lähti siis baarireissun takia puoli senttiä pois, nyt itkettää. Onneksi minulla on isot varastot biotiinia ja kalanmaksaöljyä, jos niillä saisi vähän vauhtia kasvatukseen. Mutta asiaan, päivän kynsiin olen laittanut Models Ownin Black Magicia pohjalle, China Glazen Fairy Dustia päälle.


Pakkohan noiden kahden päälle oli kokeilla Orlyn mattalakkaa, ja tykkään tuloksesta tosi paljon. Nämä ovat kuin huurteinen avaruus. Kynnet kuitenkin näyttävät livenä hiukan paremmalle kuin kuvassa (taas sama selitys..) kun matta ei ole livenä niin voimakas kuin kuvissa.

Mutta, tätä onkin osa varmaan odottanut. Nimittäin kymysyspostauksen parhaan kysymyksen palkitseminen! Ei varmaan yllätä ketään että voittaja on..... Hehe, ensin palkinto! Kaksi waterdecals arkkia, Isa Doran hopeinen lakka (höhö, enhän minä ikinä paljasta kaikkea heti!) ja joko ruusu- tai jasmiiniöljy.


Joten PULLA! Onneksi olkoon! Ilmoittaisitko minulle sähköpostilla osoitteesi johon voin lähettää palkinnon, sekä kumman öljyn haluaisit. 

(vapeurs.blogi@gmail.com)

3 kommenttia:

  1. Ymmärrän tuskasi tuosta lyhyydestä :/ ite saan aina LÄHES sen pituuden johon olisin tyytyäinen ja sitten nips naps kaikki katkesivat :(

    VastaaPoista
  2. oho :D kiitos tosi paljon, lähetänkin heti sähköpostia :)

    VastaaPoista
  3. Jane: Minulla taisi olla liikaa kynnenkovettajaa käytössä kun ne kaikki katkesivat niin helposti :(
    Tulevaisuudessa pitää muistaa käyttää vähemmän :D

    VastaaPoista