maanantai 14. marraskuuta 2011

Sata lakkaa täynnä!

Tadaa, juhlan paikka! Lauantaina lakkakokoelmani kasvoi viimeinkin ihanaan pyöreään sataan. Päivitystä uusista laitoin jo tuonne Lakkakokoelmani-osioon. Yksi lakka sieltä tosin puuttuu, kun valo ei antanut enää kuvaamista periksi, mutta sadas lakkani oli aika osuvasti MO:n Gold Rush.


Minulla olisi menossa jakoon kynsinauhaöljy ja kaksi arkkia kynsitarroja, jotka tosin minulle myytiin ebayssa waterdeclas nimellä. Tiedä sitten kumpia ovat.

Jasmiinin ja ruusun tuoksuiset öljyt.

Mikälie istukkamöykky ja perhosia.

Nämä tosiaan etsivät uutta rakastavaa kotia itselleen. Kelpaisiko kenellekään? Aikaisempien postausten perusteella ei, mutta yleensä kuvat helpottavat päätöksen tekemistä huomattavasti. Joku innokas ja kekseliäs lukija saa siis molemmat tarra-arkit, sekä toisen (omavalintaisen) kynsinauhaöljyn, ruusun tai jasmiinin.

Pitihän minun tosiaan vielä ihastella aamulla tuota uutta WaCin California Dream-lakkaani. Nami mikä herkku.


Tästä lakasta tulee mieleen hattarat, yksisarviset, auringonsäteet, sateenkaaret ja puput. Ihanan pehmopinkki lakka joka kiiltelee kauniisti eri valaistuksissa. Harmi ettei sekään taas kuvista näy. En ehtinyt aamulla enää koristelemaan lakkauksia mitenkään kun tuli kiirus kurssille ja kuntosalille..

Tästä linkistä saattaa olla hyötyä niille jotka himoitsevat öljyä. Ehkä.

6 kommenttia:

  1. Mä väittäisin melko varmaksi, että nuo ovat water decalseja. Itse olen saman "merkin" decalseja ostanut ja paketissa tosiaan lukee "nail sticker", mutta kyllä ne water decalseja olivat :)

    VastaaPoista
  2. Mulle kyllä kelpaisi.. :)) Ja tuo ruusuntuoksuinen öljy.. <3

    VastaaPoista
  3. Joo mulla itellä on noita perhosia ja ovat decalseja :)

    VastaaPoista
  4. Lumi/Mirja: Okei, kiitos tiedosta. Pitääkin joskus lähiaikoina itsekin testata että miten nuo oikein toimii =)

    Prinsessa: Siitä vain sitten keksimään hirrrrrveä määrä kysymyksiä ;D

    VastaaPoista
  5. Ilona: Dänkjuuverimats! Minulla on ollut hyvä sponsori!

    VastaaPoista