torstai 8. joulukuuta 2011

Päivä 12 - Raitoja

Tämän päivän hylkiölakka on Wild And Crazyn Twister. Jännä marjapuuron värinen shimmeri (?). Melkein kaikki loput hylkiöboksin lakat ovat jotain tämän ja pronssisen väliltä, loppuhaaste tulee olemaan melkoisen vaikea (ja kuolettavan tylsä) jos yritän käyttää kaikki boksin lakat tämän haasteen aikana :D


Twisterin päälle tein raitoja BM laatalla ja WaCin Bellie Up (mustalla) lakalla. En tykkää näistä sitten yhtään ja päällyslakkakin tottakai kusaisi noi raidat ihan vituralleen. Nimetön on ehkä ihan ok... Näitä kynsiä tehdessä muistin miksen tykkää leimailuista ja tottakai juuri ennen näiden tekemistä olin tilannut Red Angelin leimauslaattoja.. Voi minua, en koskaan opi. Saatankin vielä tämän vuiden puolella laittaa huutonettiin parit laatat myyntiin, joita en kuitenkaan koskaan tule tule käyttämään. Minun rakkaasta Helmeristäni kun on tila loppumassa. :/

PS: Käykäähän äänestämässä Sonnen Synttärikynnet -kilpailun finalisteja. Minä ihme kyllä pääsin finaaliin! Kynsien ideana oli siis synttärit ja tein ne sillä ajatuksella, mistä Sonne itse pitäisi. Käykäähän miettimässä mitkä minä tein ja äänestäkää samalla lemppareitanne! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti