torstai 15. joulukuuta 2011

Päivä 17 - Glitter

Pääsinpäs taas käyttämään hylkiöboksin Kleancoloreita, kuin sopivaan paikkaan ne saapuivatkaan! :D
Tässä siis kaksi lemppariani saapuneista lakoista, Fairy Lover ja Disco Ball. Nami! Tätä haastepäivää ei tarvinut kauaa miettiä, kun nuo kaksi nököttivät nätisti toistensa kanssa vierekkäin.


Miten olen voinut ikinä elää ilman tuota Disco Ballia? Tästä taitaa alkaa kunnon glitterlakkakuume.. Pakko, pakko, pakko saada lisää! :D Toisiko pukki minulle ehkä jotain kimaltelevaa pienissä pulloissa.. <3 Ja herranjumala, joulukin on kohta! En ole saanut minkäänlaista joulusiivousta aikaiseksi kun olen niin laiska, sekä _vieläkin_ tässä perkeleen superflunssassa! Apua!

Mitä joululahjatoiveita ja joulusuunnitelmia teillä muilla on? :)

3 kommenttia:

  1. No joo, joululahja toiveita ois paljonkin (liittyen kynsiin), mut tuskin mitään saan (oon vissiin ollu tuhma niin kuin joka vuosi) saan vaan jotain tolloja tossuja ja ihan turhaa hölynpölyä niin kuin paistinpannuja ;D, muut ei arvosta mun toiveita. Isännältä saan taas varmaan jonkun korun (niistä kyllä tykkään). Suurin toive joululta ois että mäkin saisin ottaa kerrankin rauhallisesti ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kimallusta =)
    Joululahjatoiveet on jotenkin hukassa... kynsijuttuja tietty aina haluan, mutta just sain synttärilahjaks lakkoja, niin tuskin jouluksi tulee..
    Joulun hössötykset olis aikalailla vaiheessa taas kerran :D No, onhan tässä reilu viikko vielä..

    VastaaPoista
  3. Mirja: Mulle kelpaa kyllä ne paistinpannutkin! Lähetä tänne vaan sitten! :D Mun Ikean kakkapannusta alkaa jo lähtemään kahva irti :/

    Mia: Mulla on paha tapa hössöttää vasta joulun jälkeen :D

    VastaaPoista