sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Ikuisuusprojektin loppu!

Hähää! Tajusin vähän aikaa sitten, että olen saanut kaikki myyntiin menevät rastat hoidettua kuntoon. Ainakin niin hyvään kuntoon mitä omilla vehkeilläni (hihihihi vehkeet!!) pystyin.


Hieman villarastoja, namnam. Olen himoinnut itselleni jo jonkun aikaa mustaa villaa päähän, mutta olen niin laiska etten jaksa alkaa tekemään, tai edes ostamaan, kun villa on niin per*eleen kallista.. Enkä kuitenkaan uskalla värjätä tätä omaa tulilatvaani enää mustaksi. Siihen kyllästyy niin nopeaa.


Tässä THE RASTAT! Näiden pikku takkukasojen takia meistä tuli Kokkeli-Hannan kanssa kavereita. Ryöväsin nämä eksältäni eroprosessin aikana, sitten huutelin Irc-Galleriassa että myyn ne, Hanna tarttui syöttiin, osti ne pois ja myöhemmin jostain kummallisesta syystä lisäsi minut FB-kaverikseen. Hemmetin stalkkeri. About vuotta yöhemmin liian alkoholin juomisen seurauksena sain idean että hankinpas Kokkelivekkulin numeron findista ja lähetin humalaisen viestin jonka sisältö oli jotakuinkin tällainen: "Kaks humalaista apinaa tulee käymään. Onko yöpaikkaa?" Ja yöpaikka oli.


Minun pitäisi kehittää itselleni nyt joku toinen ikuisuusprojekti kynsihommien lisäksi, tykkään ihan liikaa käsityöhommista, mutta pitsinnypläys ja kutominen ei jostain syystä oikein iske.. Muina käsitöihin liittymättöminä projekteinani toimivat kumiankkojen ja keijufiguurien kerääminen. Lasketaanko kynsilakkojen kerääminen myös harrastukseksi? :D


Yritän saada rastat tämän illan aikana jo tuonne Huutonetin puolelle myytiin, kunhan ensin vain keksisin niille hullun hienot myyntipuheet. Ei taida onnistua. Tästä postauksesta tuli nyt tämmöinen ihmeellinen tekstiripuli, aivan kuten ennustinkin, kun sanoin Kokkeli-Hannalle ennen kirjoittamisen aloitusta, että tekstiripuli iskee silloin kun ei ole mitään asiaa.


Rakkaat lukijat, keksikää minulle joku uusi projekti! Ja heitelkää postausideoita. Olen nyt valmis kirjoittamaan muistakin kuin kynsihommista, koska vaihtelu virkistää ihmeellisesti. Tämäkin tekstiripuli helpotti oloa suunnattomasti kuin sain vain höpöttää mitä mieleen tuli. Nyt vain rohkeasti kommentoimaan ja ehdottelemaan uusia kivoja juttuja! Ette te kaikki niin ujoja voi olla, ettette uskalla kommentoida ikinä mitään! :P

Olen avoinna kaikille ehdotuksille!

4 kommenttia:

  1. Onks sulla kuin monta niitä kumiankkoi? Itekki tykkään niistä ja nekin mitkä oon itelleni aikoinaan ostanu ovat nuo mun pikkujäppiset otteneet kylpyleluikseen. Olis kiva jos tekisit postauksen noista ankoistas :)

    VastaaPoista
  2. Mirja: En tarkalleen muista montako niitä nyt on, koska ne eivät ole päässeet tässä asunnossa kunnolla esille, kun ei ole mitään paikkaa johon ne voisi laittaa :/ Veikkaisin että niitä on 10-20 kpl :D Ja ankkapostaus tulee varmasti!

    VastaaPoista
  3. Alappa vaikka näpertelemään paperi origameja!!:D Ihan hauskaa puuhaa se!

    VastaaPoista