perjantai 20. tammikuuta 2012

Kleancoloreita

Löysin koneen syövereistä kynnet joita en toivon mukaan ole vielä täällä esitellyt. Kleancolorit ovat uusi himoni ja rakkauteni kohde, mahtavia lakkoja laadultaan, sekä todella halpoja tilattuina. Nämä lakat olen kuitenkin itse saanut arvontavoittona, mutta ajattelin lähempänä kesää räjäyttää potin ja tilata kaikki tällä hetkellä markkinoilla olevat Kleancolorin lakat itselleni. Suuruudenhullu kun olen.


Kynsillä Beach Blue ja Disco Ball, ihania ihania ihania lakkoja kerrassaan! Ainoa ongelma näissä lakoissa on tooodella hidas kuivuminen, tiedä sitten ovatko nämä minun omistamani lakat jotain erikoiskappaleita joilla on kuivumisen kanssa ongelmaa, koska muut bloggaajat jotka ovat näistä kirjoittaneet, ovat kehuneet lakkojen nopeaa kuivumista. Onneksi pikakuivattaja on kuitenkin keksitty. :D

4 kommenttia:

  1. Mistäs aattelit Kleancolorit tilata? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amazon on tällä hetkellä ainoa "luotettava" paikka josta olen melko halvalla löytänyt niitä =)

      Poista
  2. Niitähän on joku kaks ja puolsataa sävyä.. :'D eBaystakin löytyy suht edullisesti: http://viewitem.eim.ebay.fi/6-KLEANCOLOR-Nail-Lacquer-polish--Pick-Your-6-Color----Joys-cosmetics/230715475543/item

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hehhe, unohtui mainita etten tilaa sellaisia sävyjä joita minulla on jo :D

      Poista