maanantai 12. maaliskuuta 2012

Aito Konad vs Feikki Konad

Sain viimeinkin aikaiseksi tehdä postauksen feikin ja aidon Konadin eroista. Voin sanoa että lopputulos voi olla joillekin melko yllättävä!


 Vertailin samalla myös viilatun ja viilaamattoman leimasimen eroja. Oikealla puolella on uutukainen, viilaamaton leimasin ja vasemmalla vanha kunnon viilattu leima.


Tässä on vierekkäin aito Konad ja feikkikonad. Ei paljoa eroa, eikö vain?
Oikealla puolella feikki, vasemmalla aito.


Feikkilaatalla tuli hyvää jälkeä viilatulla ja viilaamattomalla leimalla, ylempänä viilaamattomalla tehty leima ja alapuolella viilatulla tehty leima. Melko samannäköisiä!


Tässä sitten aito Konad, jossa myöskin yläpuolella viilaamattomalla leimaajalla tehty kuva. Aika kökköä jälkeä, sanoisin. Alapuolella sitten taas se viilattu leimasin, jälki on tässäkin erittäin hyvä. Minun silmääni tässä ei ole kuitenkaan niin paljon väriä, kuin yläpuolella olevassa feikkilaatan leimausjäljessä.

Mitä tästä opimme? Konadit ovat yliarvostettua, ylihinnoiteltua kallista p*skaa. Feikkilaatat ovat syvemmin leikattuja, joten väriä tarttuu leimasimeen enemmän. Ja viilattu leimaaja on pikkiriikkisen parempi kuin viilaamaton. Konadien kanssa käytettävää leimasinta kannattaa siis karhentaa ennen leimausta lasi- tai metalliviilalla, en usko että hiekkapaperiviila on tähän hommaan hyvä, sen liian karheuden vuoksi.

PS: Muistakaas myös ARVONTA! Minä ehkä vahingossa sinne pari lakkaa lisää. Hupsis! ;)

10 kommenttia:

  1. Onko tuo laatta jota tuossa vertailussa käytät Bundle Monsterin laatta vai ihan joku randomrandom esim. eBaysta? Oon hoksannu että ne eBayn feikkilaatat on kyllä osa tosi surkeita, mutta osa ihan Konadin vastaavia, eli näissä taitaa olla isoja eroja, Konadit on tasalaatuisempia kun niillä aina onnistuu. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan eBayn feikkifeikki laatta :D Mulla menee aina just toisin päin, Konadeilla ei onnistu ikinä mikään, mut BM ja muut halpislaatat toimii ku unelma :DD

      Poista
    2. Hei nyt mä hoksasinkin että noi sun laatat on pyöreitä, mä oon ite testannu vaan semmosia kulmikkaita eBay-laattoja että oliskohan ero sitten siinä. ;D Kai niitä kaikenlaisia löytyy.

      Poista
    3. Aaa! Ne Fauxnadin (?) laatat on semmosia että niillä voi ihan huoletta heitellä vesilintuja :D

      Poista
  2. tämä oli aika hyvä ja auttava postaus! Huomaa, ettei aina se kaikkein kallein tuote ole se kaikkein paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hienoa! Hyvä että tästä oli apua =)

      Poista
  3. Mä en tajuu miksei mun ebayn laatat toimi!!!! -,- Kusenko mä itse sen jotenkin vai mitä ihmettä!! Kun ei se kuvio vaan tartu leimasimeen ollenkaan, ÄÄÄÄÄÄHHH!!! :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile käyttää X-tran kynsilakanpoistoainetta laatan ja leimasimen puhdistamiseen. Öljyiset poistoaineet jättää semmosen limasen kakkapinnan siihen ja sitten ei lakka tartu mihinkään :D

      Poista
  4. Ja taas kakkaa! Ai että... kakasta tämä kaikki siis johtuikin. Mikä on elämän tarkoitus? -Suomalainen kakka :)

    VastaaPoista