torstai 1. maaliskuuta 2012

Miljonääri

Tämä onkin sitten hylkiöboksin viimeinen lakka! Ellen sitten ole hukannut jotain tuntematonta lakkaa johonkin.. Semmoinen kutina kyllä on, että nyt on joku unohtunut. :D

Kynsillä on siis China Glazen Marry a Millionaire-lakka, johon ihastuin muiden blogien swatchien perusteella, mutta joka oli sitten myös pettymys omissa kätösissä. Yhyy. Alle laitoin sitten yhden kerroksen WaCin Queens Eyesia, miljonääriä on päällä 2-3 kerrosta, riippuen kynnestä.


Tykkään nykyään matatuista glitterlakoista kuin hullu puurosta! (Ja minähän olen vissiin hullu, kun siitä puurosta niin kovasti tykkään..) Ne tekevät glittereistä monta monta monta kertaa upeamman näköiset, kuin mitä ne olisivat ilman mattaa. Verratkaa matattua peukaloa muihin ei-matattuihin kynsiin, onko se hienompi vai huonompi? :D

Tänään olen päivittänyt tuota Myytävänä sivua vähän lisää, en siis enää myy Huutonetin kautta, vaan suoraan blogista, koska se systeemi oli liian aikaavievää :D Yritän lisäillä sinne tämän päivän aikana vielä leimauslaattoja, kunhan saan kuvattua ne.

4 kommenttia:

  1. Min oon varmaan sokea kun en näe noissa mitään eroa.. :DD

    Mutta hei siitä Disco ballista, eipä mulla oikeen taida olla vaihtureita siihen.. :/ Mutta jospa mä sen femman heittäisin sun tilille niin paatko pakaasin tulemaan? ;)

    Laita mulle sähköpostia: sitronella@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. siis missä se on se myytävänä-sivu kun minä en sitä nopeella silmäyksellä löytänyt? :I
    mutta kyl mä tykkään peukusta enemmän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bannerin alapuolella

      Poista
    2. Ano1: Niinkuin ano2 jo ehtikin sanomaan, bannerin alapuolella näkyy Myytävänä-sivu =)

      Poista