keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Rasberry Rush x2

Hylkiöboksi tyhjenee huimaa vauhtia! Ei ole enää kuin pari esiteltävää lakkaa, esimerkiksi tänään saapuneet kolme WaCin lakkaa joita olen himoinnut ja metsästänyt jo pienen ikuisuuden, sekä pari China Glazea. Tänään kuitenkin vuorossa viimeiset Color Clubin lakat, Rasberry Rush ja Covered in Diamonds.


Yllätyin muuten kovin iloisesti kun aloin lakkaamaan kynsiäni tuolla RR lakalla, en tilatessani tajunnut että se on sen tuoksukokoelman lakka! Luulin ensin tulleeni hulluksi ja haistelevani omiani, kunnes laitoin myös pari kaveria nuuskimaan pulloa ja toteamaan että kyllähän se tuoksuu. Lakka oli muutenkin miellyttävä, sanoisinko että hieman jellymäinen koostumus ja yllättäen erittäin peittävä. Minulla oli tylsä koristelupäivä, joten ensin kokeilin kynsille uusia tarroja ja totesin ettei ne ole niin kivat kuin olisin halunnut. Otin tarrat kuvauksen jälkeen pois ja aloin leikkimään Covered in Diamondsilla..


Covered In Diamonds oli mielestäni taas semmoinen lakka joka on pullossa paljon kivempi ihasteltava kuin kynsillä. Noita hippusia joutuu asettelemaan ärsyttävän kauan hienon ja tasaisen lopputuloksen saamiseksi ja tunnetustihan minulla on melko huonot hermot.. Tätä voisi kokeilla uudestaan tummempien lakkojen päälle, jos se vaikka auttaisi minua tykkäämään tästä joskus. (Tunnen oloni niin ulkopuoliseksi kun tuntuu että olen ainoa joka tästä ei tykkää :/ )

12 kommenttia:

  1. millon arvonta pääättyy ?

    VastaaPoista
  2. musta noi tarrat on tosi kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Miekin tykkään niistä, mutta en tämän lakan kanssa :D

      Poista
  3. Toi lakka on superkivan värinen! Muutenki tosikivat kynnet. :> Oisko joskus tulevaisuudessa mahdollista saada, toi sanavarmannusjuttu pois? Usein on jäänyt kommentoiminen väliin, koska niin pieni homma, voi tuottaa niin suurta tuskaa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sen pitäisi olla nyt pois käytöstä :D

      Poista
  4. Testaan heti, onko täällä vielä sanavarmennus:D

    Älyttömän nätit molemmat kynnet, en osaa sanoa kummat on kivemmat.

    VastaaPoista
  5. Älä huoli, mäkään en tykkää tosta covered in diamondsista. :D SIksi en olekaan sitä tilannut vaikka pullossa näyttääkin älyttömän ihanalta! Mutta mä aina mietin miltä lakka näyttäis kynsillä. :) Heheeeei siitä kimppatilauksesta kun meidän piti tehdä.. niin onnistuisko ens viikolla, loppuviikosta? Sillon mulle tulis rahaa... 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se Models Own tilaus? Sieltä ei kannata tilata ilman alennuskoodeja, koska hinnat on nettikaupassa korkeammat entä Suomen kaupoissa :D (Ja mie oon nyt melko per*eaukinen!)

      Poista
  6. Aaah, no entäs jostakin muualta? ;D Määkin oon aika peeaa mutta ens viikolla tulis taas tili. ;) :DDDD

    VastaaPoista