tiistai 24. huhtikuuta 2012

I love my mailman!

Olen huomaamattani jäänyt pienelle hengähdystauolle tämän blogin parista. Hassua, juuri kun jokatoinen bloggaaja valittaa hirveää stressiä ja väsymystä blogin takia, kun on hirveä pakko kirjoittaa päivittäin, minä vain siirrän leveän ahterini pois koneen ja kynsilakkojen luota ja otan tauon. Ja se toimii. Haluan että tekin huomaatte tässä blogissa sen tekemisen ilon, kun mitään ei ole pakko tehdä. Itsekin olen joskus sortunut kirjoittamaan sillon kun sitä vähiten jaksaisin tehdä ja sen lukijat varmaan heti huomasivatkin. Yritän tällä pienellä hengähdystauolla arvostaa teitä, en halua aliarvioida lukijoita kirjoittamalla päätöntä ja väsynyttä shaibelia... Vaikka sitäpä 99% tästä blogista on. Mutta taukoasiat sikseen, olen nyt palannut, ainakin täksi päiväksi!


Postimies hemmotteli minua oikein urakalla kun pukkasi nämä postiluukusta sisään! Olo on kuin penskalla jouluna :D Sain lisää laattoja leimailuprojektiin, jota en kyllä aio putkeen suorittaa! Vai olisiko kiva nähdä joka päivä yksiväriset kynnet joissa on joku random leima? Not.


Eniten innoissani olen näistä metallikoristeista, nuo ristit näyttävät niiiiiiiiiiiiin jännän näköisiltä! En malta odottaa että repisin jonkun inspiksen noiden käyttöön.


Vähiten innoissani olen näistä kuivakukista. Miksi minä edes ostin nämä? En minä osaa/jaksa/halua/viitsi käyttää näitä niin että ne näyttäisivät kivalta. Vinkkejä otetaan vastaan.


Bundle Monsterin laatoista olen myös hirrrrveän innoissani! Noissa on niin paljon upeita kokokynnen kuvioita! NAM!



Viimeisenä muttei vähäisimpänä epäonnistuneet kynnet. China Glazen Light As Air jonka päälle töpöttelin Tantalize Me:ta, sitten vielä leimat Light As Airilla. En tykkää, nuo on niin tylsät, vaikka jollain tavalla nuo on aika kivan pehmoisen näköiset. Inspiraatio on ollut hukassa ja näistä sen sitten huomaakin..


Briefly:


I've been on a little break from this blog, but don't worry, I'm back now! I got some nailmail today, new Bundle Monster plates, oh man I'm sooooo excited! I did my mani with China Glaze Light As Air and Tantalize me. Didn't like the nails, too boring for me. Has anyone seen my inspiration? I've lost it.

4 kommenttia:

  1. Mistä tilasit nuo bundle monsterit ja käykö siellä paypal maksutapana jos ei oo luottokorttia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin nuo Amazonin kautta. Siellä käy tavallinen visa electron maksutapana =)

      Poista
  2. Hei, blogistani löytyisi sulle tunnustus. http://korkokengiss.blogspot.com/2012/04/kiitos-pilvihattaraa-ellu-ja-emmi.html En tiedä onko joku sen jo sulle myöntänyt, mutta nyt saat ainakin multa. :)

    VastaaPoista