keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Mysteeriarvonta

Eiköhän se olisi pitkästä aikaa mysteeriarvonnan vuoro.

Ainoat säännöt tosiaan ovat nämä:

-Olet lukijani, uusi tai vanha, I don't care
- Kommentoit tähän postaukseen miksi sinun pitäisi voittaa, ja mitä sinun pitäisi voittaa
- Laitat kommenttiisi sähköpostiosoitteesi
- Arvonta päättyy kun Models Ownin tilaukseni saapuu perille, eli sekin on mysteeri

Niinkuin aina; lahjominen, nuoleskelu ja epämääräiset asiat jotka saavat minut hyvälle tuulelle ovat plussaa.

Onnea arvontaan!


18 kommenttia:

  1. Olen lukija. Luen paljon muutakin, kuten sanomalehtiä ja netistä yhtä sun toista, mitä ei kaikkea välttämättä aina ole edes tarpeellista lukea.
    Mun pitäisi voittaa, koska jos aiot piilotella itseäsi näin pitkiä aikoja myös tulevaisuudessa, tarvitsen sulta jonkun muiston lievittämään ikävän tuomaa tuskaa. Paras muisto olisi juurikin uusi kynsilakka, koska sen kanssa turaamisesta tulisi ikävän lievitystä pitemmäksi aikaa.
    halipus <3
    lilaalakkaa (at) gmail.com

    VastaaPoista
  2. Vanha lukija osallistuu. :) Yllätyspalkinto olisi ihana voittaa! Niinkuin etukäteinen joululahja, jonka sisällön saa tietää vasta kun paketin on avannut. :D Paljon kivempi tämmöinen arvonta kuin ne perinteiset.
    Models Own kuulostaa myöskin hyvälle. Se mitä pitäisi voittaa, voisi olla joku kiva MO:n lakka. :)

    kanerva_89@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen lukenut tätä blogia jo pitkään (tai ainaki niin kauan, kun vaa muistan). Tykkään siitä, kuinka hyvin tää blogi erottuu kynsiblogien joukosta selvästi. Tätä on hauska lukea ja vaikka en itse taiteilekkaan kovin kummoisia kynsiä,(ehkä siksi että resurssit ei valitettavasti riitä tarvikkeiden puolesta erikoiseen, mutta yritys kova.)mutta tätä on viihdyttävä lukea. Rento ote on myös iso plussa ja tuplasti lisää kehuja. Sitten lahjontaosuus.. Saat ikuisen rakkauteni? Epämääräiset asiat on ehkä enemmän mun juttu, joten pitäisi vissiin alkaa uhkailemaan. Okei, ehkä sekään ei ole mun juttu, mutta kannattaa silti olla varuillaan.. :D

    marli@hotmail.fi

    VastaaPoista
  4. Vaikeaa.. En osaa sanoa miksi juuri minun pitäisi voittaa, joten sanon että voitto olisi kiva yllätys :)
    Ja palkinto pysyköön yllätyksenä myös.

    Luen nimellä nata. natsku-@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Vanha lukija ilmoittautuu! Meikän pitäisi voittaa siitä syystä...voittaminen on kivaa:D
    Luen tätä blogia koska tää ei ole semmonen perustylsä "lakkasin kynnet ja olen ihqu"-blogi vaan "lakkasin kynnet, olen ihqu ja haistakaa vittu"-tyylinen.
    Minäkin tykkään perseennuoleskelusta, joten: tykkäilen hiuksistasi, sulla on skillejä ja asennetta PLUS teikällä ja kokkeli-hannalla oli maailman paras lifestyle-blogi!

    sarzukani@hotmail.fi

    VastaaPoista
  6. Mun pitäs voittaa, koska mulla on yksinkertaisesti niin vähän tarvikkeita kynsien lakkailuun ja koristelemiseen. Eli on periaatteessa ihan sama mitä mä voittaisin, kun kaikelle ois kuitenkin käyttöä. Juu... Ja sitten vielä se, että tämmösiä lapsosia kuin mä (13v) pitää rohkaista ja tällee... Että ois niiiiiiiiiiiin kivaa jos mä voittaisin.:) hennaojala@luukku.com

    VastaaPoista
  7. Mun pitäis voittaa, koska rehellisesti sanottuna oon itsekeskeinen kynsilakkoihin addiktoitunut materialisti ja vielä niin pihi, että ilmainen krääsä kelpaa aina. Kyllä, jonkun pitää sanoa ääneen tämä karu totuus, joka meidän kaikkien päässä kuitenkin liikkuu. ^__^ Ja mitä mun sitten pitäis voittaa? Öö... Kaikki mitä irti lähtee? xD No ehkä ei, mun päivään tulee piristystä riippumatta siitä tuliko postissa yksi hilepurkki vai kokonainen kynsilakkakokoelma. Onhan se kiva availla joskus muutakin kuin laskuja. :)
    Mut aika puun takaa kyllä tuli tämä arvonta. Kerkesin jo luulla, että olet lopettanut blogisi. Mutta ylläripylläri arvonnoissa on kyllä oma jännityksensä.
    Ja olen sun blogin vanha lukija nimellä Yue. S-posti: hanna-soini(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Mun pitäisi voittaa, koska olen lukenut blogiasi tunnollisesti todella kauan aikaa ja olen hurahtanut kynsienlaittoon kuin hullu puuroon ja katson aina silmät kiiluen kynsilakkoja kaupoissa. Rakastan sun kynsiä, varsinkin kun osaat siistiä kynsinauhasi todella siististi! Joskus mainitsin tämän jo facebooksivuillasi. :D Sun hiukset on ihanat ja sulla on asennetta bloggaamisessa! Sun blogin banneri ja ulkoasu miellyttää myös todella paljon (vaaleanpunainen<3)
    No se mitä voittaisin ei ole niin tarkkaa, koska oikeastaan rakastan kaikenlaisia lakkoja ja kynsikoristeita! MO:n lakat ovat kyllä yksiä lemppareistani, joten ne ovat yksi hyvä palkinto. :D

    Lukija nimellä Emilia
    tete6@windowslive.com

    VastaaPoista
  9. MINÄKI! MINÄKI! Nää vaan oot aawwe ja silleen, mutta mun ei ihan aikuisten oikiasti tarvi ikinä voittaa mittää koska mää oon niin tympiä tyyppi, mutta mulla sentään oli aika hyvä laifstail-blogin puolikas tuossa taannoin :D

    VastaaPoista
  10. Vanha lukija osallistuu nimellä annuli :)
    Mun pitäs yksinkertasesti voittaa... elämä on niin tylsää ja kaiken lisäksi mun on pakko poistaa kohta päiväksi lakat. :(
    Tähän tylsään synkkään syksyynkin kaipais jotain piristystä.
    Masentaa niin. Et oo säkään pitkään aikaan kirjotellu paljoa mitään... :(((( sun kyntesi ovat vaan niin ihanat. Kaikenlaiset kynsikoristeet oisivat niin
    ihania eikää lakatkaan pahaa tekisi. Ja koska asuu täälä peräkylän syrjäisimmässä kolkassa ei mitään kynsikoristeita tai konad juttuja hommailla ;)

    Kaiken lisäksi kun mulla oli vihreet kynnet kamut sano niitä homeisiksi. Tosi tylsää D:

    annu.hilla@luukku.com

    VastaaPoista
  11. Mun pitäis voittaa jo ihan sen takia, että olen niin saatanan awesome tyyppi! Eritoten vielä sen takia, että voidaan sitten yhessä haistella niitä minun voittamia lakkoja, tarroja, hileitä, leimoja ja vaikka poistoainettakin ryyppyillan päätteeksi. Sekä samalla yrittää epätoivosesti vielä lakata toistemme kynsiä ja liimata niihin erinlaisia romuja. Kynsien lakkailu saattaa kuitenkin johtaa siihen, että siinä lakassa on kaikki muut paikat paitsi kynnet ja loppujen lopuksi ollaanki sitten spreijaamassa kikkelin kuvia lähimaastossa oleviin esineisiin ja asioihin! Puhumattakaan muokkaamassa eroottisia kuvia poikaystävistä!

    VastaaPoista
  12. Minun pitäisi voittaa koska no kaikkihan tässä toivovat että itse voittaisivat. Sitä paitsi en ikinä voita mistään mitään niin toisihan se vähän piristystä tähän synkkään syksyyn. Varsinkin kun alkaa vitutustaso olla aika korkealla kiitos tenttiviikon ja ah niin ihanien pakollisten aineiden <3 Ja koska sun blogia nyt on niin kiva lukea ja sulla on ihan paras asenne!! :D

    VastaaPoista
  13. Miun pitäis voittaa, koska haluan tuollaisen ihanan tukan kuin siulla, mutta pätkäsin sen just ihan lyhyeksi enkä jaksa oottaa että se kasvaa. Lisäksi haluaisin siitä punaisen, mutta miun pää eitykkää kirkkaista värestä. Sen takia haluaisin nauttia siitä materialistisesta onnesta, minkä kynsijuttujen saamisesta saa. Lisäksi miulla on reilun puolenvuoden päästä sweet sixteen päivä, joten se olis kiva etukäteis synttärilahja, kun joululahjojakaan en kuulemma saa. Niih. Ja koska kärsin syysmasennuksesta. Ja koska muumimörkö on pelottava.

    meri.rantapaa@luukku.com

    VastaaPoista
  14. Mun pitäisi voittaa koska joudun tekemään töitä koko syysloman ja se on tylsää :(( Ahkera työntekijä ansaisi jotain ihanaa ja kimaltelevaa, missä muodossa tahansa! Esim. peilinkiiltävä leimauslaatta olisi kiva! butterfliesinsteadblog@gmail.com.

    VastaaPoista
  15. Voi perse, mun kuuluu voittaa koska olin hukannut tämän blogin pitkäksi aikaa ja nyt löysin tänne taas fb:n kautta. Hemmetti!

    Vanha lukija, luen nimellä Sissi ja betternailday@gmail.com tavoittaa. Niin!

    VastaaPoista
  16. No enpä mitenkään -ansaitse- voittoa, mutta pidän kaikenlaisista lahjoista. Ja jos satunkin voittamaan, niin olisi enemmän kuin hauskaa, sillä en jaksa keksiä mitään ympäripyöreitä kaikkiin täsmääviä "syitä" voittaa. Ainiin, vanha lukija, sposti jubjub@luukku.com

    VastaaPoista
  17. No itse asiassa munhan EI pitäis tätä voittaa, mutta koska kaikki materia on ihan erikivaa niin se vois tulla sitte vaikka tännekin.

    Ps. Sulla on ihan ok blogi.

    Lukija olen ollut hamasta tapista saakka ja sähköposti on: sitronella@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. No niin täytyihän se sposti tietenkin unohtaa laittaa :( no se3 ois ollu anna-emilia93@hotmail.com

    VastaaPoista