torstai 1. elokuuta 2013

Tyttömäistä

Olen tuijottanut tätä tyhjää luonnosta pari päivää, enkä osannut sanoa näistä kynsistä mitään ihmeellistä. Vaikka ne ihan kivat onkin. Idea näihin tuli taas kerran kaveriltani, joka linkkaili minulle kuvia kynsistä joita minun pitäisi tehdä. Tämmöiset olen muistaakseni joskus aiemminkin tehnyt, mutta samapa ne on tehdä uudestaan :D


Wild And Crazy - Mad Waitress, Summer Neon & Montana

Noiden strassien takia meinasin saada pienen hermoromahduksen. En ole strassejakaan käyttänyt (näin suurissa määrissä) pitkiin aikoihin ja nyt muistan miksi! Ne löhöävät aina maha kohti taivasta, niitä on vaikea saada tikkuun oikein päin, ne liikkuvat kynnellä ja tipahtelevat sinne tänne, kun vähänkään painaa toista strassia paikoilleen. Ugh, olen puhunut.

1 kommentti: