torstai 7. marraskuuta 2013

Raitaa


Äh ja voi, vasta 11. päivä haastetta menossa. En varmasti kestä haastetta loppuun asti :( Olen jo ehtinyt suunnittelemaan blogin lopettamista ja poistamistakin, mutta tiedän etten osaa olla kirjoittamatta. Kenelle minä sitten hehkuttaisin lakkauksia ja uusia ostoksia? Suurinta päänvaivaa aiheuttaa haasteen tekstuuri- ja vesimarmormointipäivät. Tekstuureja en vielä omista, enkä ole ikinä onnistunut marmoroinnissa :D

Image Hosted by ImageShack.us

Nämä raitakynnet tosin onnistuivat paremmin kuin osasin odottaa! Models Ownin Toxic Apple taitaa olla yksi mun lempparivihreistä. Tai oikeastaan se ainoa :D Tämä on niiiiiiin makean näköinen minkä tahansa yhdistelmän kanssa, mustan kanssa nuo raidat oikein hyökkäävät silmille. En voi lopettaa kynsien tuijottamista!

Image Hosted by ImageShack.us

Models Own - Toxic Apple & Black Magic

Tänään oli myös ihana postipäivä! Heräsin noin 5 minuuttia ennekuin ovikello soi, joten ehdin saamaan naamastani ihmismäisen näköisen, että kehtasin jopa avata oven. Minulla on joku telepaattinen yhteys postimiehen kanssa, koska tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun olen maagisesti ponnahtanut sängystä suoraan oven taakse odottelemaan. Veikkaan että postimies piti pitää minua hieman pimahtaneena, koska kun hän ojensi minulle pakettia, päästin pienen innostuneen vingahduksen :D

Image Hosted by ImageShack.us

Materialismionnellisuus <3

4 kommenttia:

  1. oijoi ...ihana vihreä tuo lakka ja upea tuotekuva tuossa alla , *kade*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää tunnustaa että noista vain puolet oli mulle :D

      Poista
  2. Böö, älä lopeta blogia kun vasta löysin sut! Tsemppiä haasteeseen! :)

    VastaaPoista