lauantai 28. joulukuuta 2013

Skittelette?


Nyt kun nämä kaikenmoiset skittelettet on niin fäshiön, ajattelin semmoiset väkertää itsekin. Ajatushan lähti sitten siitä, etten jaksanut kaikkiin kynsiin tunkea noita kynsitarroja. 

Image Hosted by ImageShack.us
Ne on btw joulukuun LivBoxista tulleet, mutta paketin sain vasta aattona kouraan, koska se oli Lahiksen lahja minulle. (Olen kouluttanut tuon miehen melko hyvin, kun se minulle tuon Boxin tilasi :D)

Image Hosted by ImageShack.us

Tässä on muuten taas tämmöiset "minun näköiset" kynnet. Näitä jaksoin katsella jopa 3 päivää putkeen. Eikä tuon kolmen päivän aikana tippunut kuin yksi niitti! Tarratkaan eivät repsottaneet, vaikka yhden illan vietinkin melko humalassa. 

Image Hosted by ImageShack.us

Models Own - Black Swirl & Mixed Up

Joululahjoja en ole vielä saanut kuvattua, enkä varmaan kuvaakkaan, ennenkuin sanotte kiinnostaako teitä edes nähdä niitä? Voin sanoa että niissä ei ole paljoa nähtävää, yksi paketti on vielä matkalla koska H2T tilaus meni ihan perseelleen (en tilaa sieltä enää ikinä mitään), ja toinen on jo syöty :D

2 kommenttia:

  1. Mitä nää sait pölö! :) tollee vihijailee. Justii selasin ns rästiin jääneet postaukset mitä oot raapustAnu. Näitton ilo katella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron sitteku tuut leimaan mua lissää! :D Buaha, kiitos samoin.

      Poista