maanantai 9. joulukuuta 2013

Taas mattaa!?

Tottakai mie oon niin fiksu tyllerö, että teen tutoinspikset matatuista kynsistä, kun seuraava haastepäivä sattuu olemaan MATTA! Noh, meikän tyhmyydellä ei onneksi ole rajoja, joten täältä pesee, huuhtoo ja linkoaa toiset mattaukset:

Image Hosted by ImageShack.us 

Koska edelliset matat oli vähän yksityiskohtaisemmat, niin nyt on vuorossa yksinkertaisempaa (ihan kuin tekijäkin). Koska olen kuolannut kateellisena kaikenlaisia matattuja glittereitä ja flakie-lakkoja, päätin sitten itse matata Snowflakesin. Tulos oli taas täydellinen "meh".

Image Hosted by ImageShack.us

Miksi MINÄ en saa noita ikinä kikinä näyttämään kivalta? ;__; Mulle on varmaan langetettu joku tylsien kynsien kirous. No can do, pitää vaan yrittää tehdä seukki kerralla paremmat. Huomasin myös että tuo Orlyn mattalakka alkaa myös olemaan tiensä päässä, se on puuroutunut eikä mattaefekti enää ole niin hyvä kuin ennen.

Image Hosted by ImageShack.us 

Models Own - Black Magic & Snowflakes
Orly - Matte

Olen taas aamun miettinyt arvonnan laittamista pystyyn, muttakun ne vasta tilatut palkinnot! Argh. Voinhan minä pitää vaikka kaksi arvontaa, ketäpä se haittaisi :D Loput palkinnot tulevatkin varmaan vasta ensi vuonna perille, niin samapa tuo on. Kunhan vain olisi joku hieno tekosyy laittaa arvonta pystyyn...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti