keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Tekstuuria

Hah! Sain tilattua itselleni ensimmäiset tekstuurilakat tämän haasteen innoittamana. En nyt ole ihan varma onko nämä nyt niin ihaniaupeitamahtavia, kuten kaikki muut tuntuvat hehkuttavan. Ensimmäinen ajatukseni tästä lakasta oli "huoh".

Image Hosted by ImageShack.us

Ehkä en vaan ymmärrä näitä muotivillityksiä. Crackletkin minulta menivät ihan ohi (ihan kuin kaikki muukin :D), omistan vain yhden sellaisen ja senkin sain Koksu-Hannalta valovuosia sitten "Hesan" tuliaisina. Onneksi tässä lakassa on kiva väri, muuten voisi kasvaa ulokkeita otsassa. 

Image Hosted by ImageShack.us

China Glaze - Itty, Bitty & Gritty

Osaisitteko muuten vinkata minulle samanvärisen CG-lakan, ilman tuota kökköä mahtavaa tekstuuriominaisuutta? En tajua miten olen nyt yhtäkkiä tuollaiselle värillekin lämmennyt. Mitä ihmettä minulle tapahtuu? :D

2 kommenttia:

  1. Sanotaanko näin, että mä en tykkää yhtään sellaisista tekstuureista, mitkä ei kimalla. Noi Chinan tekstuurit on juuri sellaisia, missä on vain väri ja tekstuurikökkö eikä muuta. Mun silmään niissä ei ole mitään katsottavaa :D :D Jos vertaa vaikka IsaDoran monissa eri väreissä kimmeltäviin tekstuureihin niin onhan ne nyt ihan eri maailmasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ihan samaa mieltä! Nämä on niin tylsiä katsella, ja se rahina kun ne jää johonkin vaatteeseen kiinni, yh :D

      Poista