maanantai 27. tammikuuta 2014

Materialisminaisellisuus

Tänään sain postipaketin jota olen odottanut intona jo ainakin neljä päivää! Pakettia aukoessa mietiskelin, mihin ovat ne ajat menneet, kun omistin vain yhden olkalaukun ja skeittikengät. Ne semmoiset jättimäiset sämpylät, muistattekos? Kaukana ovat ne ajat..

 

Olen semisti kauhuissani tästä hirveästä naisellisuuspuuskasta joka minut on yllättänyt. Missä välissä se viimeinen miehekäs aivosolu kuihtui pois? Miksi minä nyt himoitsen laukkuja? Vieläpä ruskeita sellaisia...

 

Hyvänä esimerkkinä voisi olla vaikka kengät.. Kyllähän jokainen nainen tarvii sen  ~ 40 paria kenkiä, joita ei ikinä kuitenkaan käytä, mutta niitä on vain niin kiva katsella. Kaikilla naisillahan pitää olla glitteritennarit, eikö niin?

 

Tällä tilauskerralla pystyin onneksi hillitsemään itseni, enkä ostanut niitä 15 cm stilettoja. Lahis ei päästänyt ääntäkään, kun esittelin ostokset. Nappiin meni siis. (Yleensä kuulen sellaisia turhautuneita tuhahduksia..)

 

Kyllä minä kuitenkin vähän repäisin ja tilasin tuollaisen nahkarätin. Missä ihmeessä uskallan tuota pitää, ja mitä ihmettä puen sen kanssa?


Kerron, vaikka ette kuitenkaan kysy: Kamat tilattiin T:n kanssa Everything 5 Poundsista. Kaikkein paras nettikauppa evör. Nimensä mukaisesti kaikki maksaa sen 5£. Paitsi tietenkin postarit. Ne on saatanalliset...


4 kommenttia:

  1. Mä kans joku aika sitten mietin että mistä tää naisellisuus kumpuaa, mä oon kanssa nyt ostanu käsilaukkuja, kenkiää ja sellasia vaatteita joihin en olis muutama vuos takaperin ees kattonu. APUA! Onneks en oo yksin tän ongelman kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kärsitään yhdessä! Mä tässä nytkin katon Sinkkuelämää ja mietin että missä kohtaa meni vikaan...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Eihän tämmöisellä henkisesti 15 weellä voi olla ikäkriisiä :C

      Poista