perjantai 28. helmikuuta 2014

Borabora

Se ihana tunne, kun pitkän ja laastintäyteisen viikon jälkeen saa pestä kädet, hoitaa kynnet ja uida käsirasvassa. Ah! Hiihtoloman alkamisen kunniaksi lähetin Lahiksen kauppaan ja kärsin sitten itse kotona kamalasta päänsärystä. Mutta ei sen väliä, kädet ovat pehmeät kuin vauvan pylly! Jee!


Tässä Models Own tilauksen satoa, julkaisu on vaan noin viikon myöhässä taas. Lakkapulloa katsoessa mietin että miten ihmeessä tätäkin lakkaa käyttäisi, eihän tuo peitä sitten millään.. Mutta onneksi olin väärässä, ja onneksi kokeilin tämän kerrostamista. Uskoisiko kuvien perusteella että lakkaa on vain kaksi kerrosta?


Models Own - Bora Bora

Jaksoin katsella tuota päivän ilman koristeluja, sitten uskaltauduin kokeilemaan taas decaleja. Ei kai ne ala jo kyllästyttämään teitä? Minua ainakin vähän.. (Mutta ne on niin helppoja!)


Postimies oli taas tyhmä, eikä tuonut minulle paketteja. Pyh! Olen jo viikon odotellut uusia kenkiä ja uutta meikkitilausta. Alan olemaan jo melko neuroottinen postinjakajan suhteen. Onneksi se telepaattinen yhteys on vielä olemassa.

PS: Mietin tänään päikkäreillä blogien seuraamista. Te jotka seuraatte blogeja jonkin muun systeemin kuin bloggerin kautta, minulla olisi kysymys (ja toivon vastaustulvaa!) Mitä kautta seuraatte ja miksi? Miksei bloggerin?

1 kommentti:

  1. Mä käytän bloggerin rinnalla bloglovin'ia, se on niin helppo! :D

    VastaaPoista