keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Rakkauskirjeitä

En ole koskaan moista raapustanut kenellekään, mutta ajattelin, että jos nyt vaikka kynsilleni sellaisen piristyksen soisin. Ne ovat käyttäytyneet niin hyvin tämän alkuvuoden! Eivät ole lohkeilleet tai liuskoittuneet yhtään. <3


Hololakka leimaukseen ei ollut ehkä välkyin ideani, osa leimauksista meni hukkaan valon osuessa niihin. Näyttää niinkuin osa teksistä olisi varissut pois. Ehkä ensi kerralla olen kokeneempi ja viisaampi.


China Glaze - Snow & Get Outta My Space
Bundle Monster

Oletteko te koskan lähettäneet, tai vastaanottaneet rakkauskirjeitä? Kynsille lähetettyjä ei lasketa!

PS: Älkää ihmetelkö jos hiljenen taas hetkeksi. Terveydentilani romahti yhdessä illassa ihan pohjamutiin. Mikälie tauti taas menossa, mutta lakkahuurujen hengittely sattuu nenään ja aiheuttaa päänsärkyä. Yritän kyllä valmistella lakkoihin liittymättömiä toivepostauksia sillä aikaa..

5 kommenttia:

  1. Söpöthän nuo :)
    Olen saanut rakkauskirjeen salaiselta ihailijalta :D Olin ruotsissa töissä ja just ilmotellut että suomi kutsuu takaisin, tämä mun tanskalainen ihailijakin siitä kuuli ja oli ihan maissa. Oli kerenny raapustelemaan jo aiemmin mulle jotain kirjettä et oisinko lähteny johonkin, sit reppana oli repiny sen ku kuuli.. Sit se teippas sen kasaan ja lähetti sen toisen kirjeen kanssa missä se selitti et harmittaa kun lähden.. Joku cd siinä kans oli mihin oli nauhottanu omaa soittoaan.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, aivan liian suloista! Harmi kun en itse ole tuollaista romanttisesti lähestyttävää sorttia :D Kerran oli melkein romanttinen hetki, kun tanssasin viimeisiä hitaita jäpikän kanssa, joka sitten kehui että onpas neitosella kaunis tukka..... ja helevetin hyvä pershe.

      Poista
  2. Mää oon aikanaan lähetelly ihan vitusti rakkauskirjeitä! Mä olin ala-asteella ihan hirveän rakastunu yhteen poikaan, ja lähettelin sille nimettömiä rakkauskirjeitä. Ei se koskaan rakastanu mua takasi, ja vahvasti epäilen, että ei ihan kauhiana arvostanu näitä mun kirjeitäkään... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie taas sain seurata vierestä kun sydäntenmurskaaja veli toi joka päivä jonkun rakkauskirjeen kottiin :( Ei se kuitenkaan lämmenny sille tytölle.

      Poista
  3. Yy. Mulla on jo ikävä sua... Lähetä ees rakkauskirje...

    VastaaPoista