tiistai 4. helmikuuta 2014

Ystävät, kuomat, kaverit, toverit

Koska se jokavuotinen hattara-lässynlää-ihqdaa-päivä on taas ovella kolkuttelemassa, päätin pitää sen kunniaksi pienen arvonnan. 

1.

Mikäpä olisi parempi tapa muistaa ystävää, kuin epäkäytännölliset rihkamakorut. Semiuniikit sellaiset. Omin pienin kätösin nämä teille askartelin paskartelin.

2.

Jos haluat lahjoa itseäsi tai kaveriasi, jätä minulle kommentti jossa on seuraavat asiat:

- Nimimerkkisi ja sähköpostiosoitteesi
- Kerro kumman koruista haluaisit (1 vai 2)
- Kerro jokin hassu muisto kaveristasi

Sinun ei tarvitse olla lukija osallistuaksesi.
Kaksi epäonnista voittajaa valitsen 14.2.

11 kommenttia:

  1. OonaV, ooonavv@gmail.com
    Haluan korvikset, eli ykkösen!
    Eka tulee kännimuistoista ja noloista mieleen teini-iän puskaoksut mutta ne on niin perus että en ees lähde muistelemaan! Mut yks hassu juttu tuli mieleen, mulla on yks kaveri K jolle tulee _aina_ hikka muutaman oluen jälkeen. Aina! Kyllä siitä on monet naurut saatu! :D

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, katselin ihastellen näitä jo kun eka kertaa laitoit kuvia. Onnetar, nyt perkele! Numero ykkönen on meitsin valinta, vaikka koko settihän ois paras :D

      Sitä hassua juttua kehiin: reippaina tyttöinä joimme yhdessa perhepakkauksen (1,5 litran pullon) punaviiniä. Kaverihan sai siitä melkoisen krapulan, mutta päänsärky johtui kuulemma punkun tanniineista :D

      osote on liisa.komminaho@gmail.com

      (piti poistaa ensimmäinen yritys kommentoinnista koska kirjoitusvirhe...ei, sitä ei voinut jättää siihen!)

      Poista
  3. Katarooma ja laurakatarooma@gmail.com

    Korvikset on nam. Tokihan kaulakoruki kelpaa... :D

    Känninen kaverini herätti koko kerrostalon (asuin ylimmässä kerroksessa silloin) riehunnallaan ja huudollaan ja itkullaan baarista tullessa... Ei hävettäny, ei... :D Jälkeen päin ei oo voinu ku nauraa koko jutulle, vaikka silloin lähinnä vaan vitutti... :P

    VastaaPoista
  4. Mulla mitään fakin nimimerkkiä oo, mutta tinsdu@hotmail.com

    Mulle kelepais kaikki sun korut, mutta ykköse(e)n mieluiten ottasin... purr.

    Näitä hassuja muistojahan mulla riittää, sekä olutpitoisia että ihan selväpäisiäkin! WOW. Jaettakoon niistä nyt vaikka seuraavat:

    Ihan ekana tuli mieleen tää kerta, ku raahasin mun verisukulaisen ja sen brotha-from-anotha-motha -kaverin mun kämpille tuhoamaan mun kanssa korillisen Pirkka-kaljaa. Tarina kertoo, että samana iltana tuli tuhottua kontin lisäksi vähän muutaki, esmes. mun vessan ovi, naapureiden kotirauha sekä mun mielenterveyden vimosetki rippeet (noeiny). Kaikesta huolimatta tosta on jääny pelkästään hyvä maku suuhun, jos ei Pirkka-oluen lauantaimakkaraista vivahdetta oteta huomioon.
    Sitte on kans yks muisto, joka lämmittää mun mieltä oikein kovasti. Siihen tais liittyä ainaki olut, paikallinen vakioräkälä, vessa, rappukäytävä, rinsessat ja öö, koiran ulkoiluttaminen..? :D
    Mmmm ja eräs syksy, eräs puisto, helVEtin kylmä ilma ja "tässä on tyärille istuinsuojus (kaljapäkin pahvi revittynä ja hienosti taiteltuna), siinä penkillähän voi olla vaikka mitä!". *zip*

    Ei tossa näemmä tullu yhtään täysin alkoholitonta muistoa, mutta eipä sitä kyllä kysyttykään! :D
    Nyt saa luvan riittää. Huh.

    VastaaPoista
  5. Minäkin mukaan. Nimellä petta luen ja voiton osuessa kohdalleni, s-postia saa laittaa petrakristina.arteli@gmail.com

    Ja känninenmuisto, valitettavasti olin ite selvinpäin. Tyyppi oli ollut firman virkistyjisissä joissa sitten oli ollut erilaisia aktiviteettejä, lasersotaa, pönttörallia jne. Noh, ilta jatkui tuolta baariin ja n 16juomaa myöhemmin kotiin. Tyyppi päätti ennen sammumistaan käydä vessassa. Pari minuuttia myöhemmin kuulu järketön rysäys. Sielä se tyyppi oli nurin mun vessanpöntön kanssa. Mä en viekäkään tajua, miyen vi*ussa?
    Toinen kerta eri tyyppi löydi lastenrattaiden renkaan matkalla kuppilasta kotiin. Hän ajoi hienosti pitkin katuja ja handlasi liikennesäännöt paremmin kuin moni kuski, oikeilla autoilla..

    Näitähän riittäs, mutta jätetään nää nyt tähän.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mä haluaisin palkinnon numero kaks..

      Poista
  6. Mää vaan haluan kertoa sulle hassun känni-, eli krapulamuiston... Muutama vuosi sitten olin erään ystävättäreni kans viihteellä ja kontattiin mun kämpille sitten nukkumaan. Aamulla herätessä tuntui siltä, että ei tässä mitään krapulaa ole, mutta sehän oliki vasta tulollaan. Muistan, että sillon kaikki oli kamalan pelottavaa. Such as veitset, paprikat, ovikellot, sinettikolvit ja kahvi. Eeppisin kokopäiväkrapula minkä muistan. Ei se tainnu oikeen helpottaa edes sillä kuuluisalla uudella nousulla. Ps: "Oven rakenne on muuttunu." "Kiva tietää näin ovella aamuyöllä."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhujen mukaan tämä paprika kummitteli vielä jälkeenpäinkin.

      Poista
  7. No näinpä kun yrittää väkisin jotain hassua muistoa keksiä, niin ehän mulle tuu yhtään mieleen ja nghhh kun tahtoo voittaa tuon kaulakorun, elikä kakkonen on mun valinta, mutta yritän nyt jotain tähän suoltaa.

    No eka tulee mieleen, kun oltiin laivalla, niin niissä sängyissähän on sellaiset isot ristiin menevät kuminauhat kiinni, jotta petivaatteet pysyy paikoillaan silloinkin kun pedit ovat sisäänpäinvedettyinä. Kaikki sängyt oli jo alas vedetty ja kaveri istui alapedillä ja rämpläsi niitä kuminauhoja pölöttäessään. No sehän veti sillä kuminauhalla täysillä omaan naamaansa, tää on niin tilannekomiikka, ettei tää kerrottuna ole yhtään niin hauska, mutta siinä tilanteessa tosianakin oli :D

    kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Oiiii, mikä ihana arvonta! Aivan mahtavan ihanat korut! *pakko saada* Haluan tuon kaulakorun, koska minulla ei tavallisia korvisreikiä ole :)

    Haha, me ollaan kaverin kanssa niin hassuja, ettei tule mitään erityistä mieleen :D Mutta ihanin juttu on se, kun ekan kerran tavattiin. Mä istuin ulkona tupakalla ja itkin kuollutta kissaa ja yhtäkkiä tämä ihana tyttö tulee lohduttamaan mua :3 Siitä sitten tutustuttiin ja nyt ollaan parhaita kavereita ^__^

    ♡:Sara (cupcakezblogi@gmail.com)

    VastaaPoista