keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

*uck

Ah ihanuutta! Speckled Eggsit saapuivat minulle tänään ja tottakai oli pakko saada jokin niistä jo tänään esiteltyä.


Tämän veijarin nimi on Duck, ja se oli melko hankala levitettävä. Peitti kuitenkin kahdella kerroksella, ensin yksi ohut kerros, sitten toinen vähän paksumpi. Tämä ei haise niin pahalle kuin edelliset MO:n glitterit (Mirrorball oiva esimerkki!), mutta haisee kuitenkin. Kuivuu mielestäni ihan ok nopeaa.



Models Own - Duck

Tämä ei ollut värinsä puolesta kokoelman lempparein, ehkä juuri siksi valitsin tämän ensimmäisenä esiteltäväksi :D Mutta voi juku kun näistä tykkään! En ole ikinä ollut mikään leipien ystävä (varmaan siksi etten ole koskaan onnistunut niinkään yksinkertaisessa asiassa..) ja olenkin tyytyväinen että sellainen lakka on nyt tehty minulle valmiiksi. :P

4 kommenttia:

  1. Tää tahtoo nuita! Uikuti uikuti! Kuolaus kuolaus! (Mun ainut MO on Sunkissed ja se todellakin HAISEE!!!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie en oo kyllä koskaan huomannut että noi mun "normaalit" MOt haisis millekkään :D (Tässä välissä oli pakko nuuskutella niitä..)

      Poista
  2. Mulla on tuommoinen samannäköinen lakka vaaleanpunaisena ja oon kauhian pettyny, yksikseen tosi masentava ja tuntuu vaativan alle toisen lakan, mutta alemman lakan värin kanssa pitää olla tosi tarkka tai lopputulos on oksennus... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. ootko kokeillu semmosta jännää ranskislakkaa sinne alle? Saattais ehkä toimia :P

      http://www.mylatestobsession.com/wp-content/uploads/2010/01/China-Glaze-Moonlight-3-coats.jpg

      Tuon tyylistä :)

      Poista