keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Vinyylisalami?

Facebookin kynsikoristelu-ryhmästä bongasin jokin aika sitten linkin kunnollisiin kynsivinyyleihin. Olen aikaisemmin yrittänyt käyttää Ebaysta tilattuja kökkötarroja tähän koristelutarkoitukseen, mutta ne ovat vain niin kauheaa shaibaa, etten ole yhtäkään tekelettä jaksanut edes kuvata. Luojalle kiitos siitä, että sillä hetkellä oli rahaa ja villi tilaushimo.


Nämä ovat siis ensimmäinen kynsivinyylikokeiluni ikinä, ja kehtaan jopa sanoa onnistuneeni. Joihinkin asioihin vain kannattaa panostaa.. Yhden vinyyliarkin hinta on saatanallinen, verrattuna siihen että ne ovat vain 5x5cm kokoisia ja tarroja on melko vähän. 



Models Own - Tangerine Queen & Gun Grey

Olen hiljaiseloni aikana väkertänyt kynsiä, mutta kirjoittamiseen ei ole ollut aikaa tai inspiraatiota. Ehkä vielä joskus otan itseäni niskasta kiinni ja alan postaamaan säännöllisesti. Varmaan se tapahtuu samaan aikaan kuin aikuistumiseni, eli ei ikinä.

8 kommenttia:

  1. tykkään näistä kovastikkin paljon :D!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti! Tuosta yhdistelmästä tuli mieleen, kun mulla oli ala-asteella jossain joulu/kevätjuhlassa tuollainen väriyhdistelmä päällä. Harmaa farkkulappuminihame (sanahirviö! :D) ja oranssi paita, olin niin ylpeä kun opettaja kehui mun vaatteita sillon ^___^

      Poista
  3. Reippaat tekeleet, hienosti on onnistunut vinyylien ensikäyttö!

    Mä kävin kans kiinnostuneena nailvinyls.com sivustolla kattelee että josko sitä tilaisi, mutta hinnat olivat nimenomaan niin pöyristyttäviä tollasesta tavarasta että jäi toistaiseksi tilaamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi toimituskulut on melko pienet! :D Suosittelen kyllä lämpimästi tilaamaan noita vinyylejä, ovat kyllä hintansa arvoiset vaikka se vähän hirvittääkin.

      Poista