sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Harakkatirppa

Mulla on krapula ja juttu ei tänään kulje. Ajattelin silti esitellä viimeisen Speckled Eggsin.

 

Sain myös ensimmäisen osan BuyInCoins tilauksestani ja pakkohan näihin kynsiin oli läimäistä niitit kiinni. Tykkään ihan hulluna!


Models Own - Magpie
China Glaze - Aquadelic

Olen lähetellyt sähköpostia kirppisostajille, muistakaahan tarkistaa postit ja vastailkaa minulle kotiosoitteenne kera, kun olette maksaneet. :) Minulla on nurkat täynnä masentavan näköisiä nyssyköitä, jotka haluaisivat jo päästä uuteen kotiin. 

Loppupäivän vietän kahvikupposen ja iHerb mömmöjen kanssa. Ah, tätä ihanaa naisellisuutta. 

8 kommenttia:

  1. Nää on söpöt ja noi niitit vielä lisää sitä ! :)

    VastaaPoista
  2. Oo, ihanat kynnet ja ihania niittejä! Mäki haluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :) Ei muutakuin tilaamaan ;D

      Poista
  3. Mahtavat kynnet! Nuitten lakkojen värit kyllä osuu ja uppoaa muhun ku veitti sulaan voihin... Nuo niitit vielä hyvin korostaa lakkojen väriä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulle ei oikein iskenyt tämä harakka, mutta mutta niittien kanssa kehtaa pitää minkälaista lakkaa vain :D

      Poista