torstai 24. huhtikuuta 2014

Kookosvihaajan kookostelut



Jokin aika sitten minulta kyseltiin luottotuotteistani, joita minulla ei vielä silloin ollut. Nytpä on, hähhää! Ajattelin siis esitellä teille tänään uudet bestikseni. Nämä näppärät jokapaikanhöylät ovat rikastuttaneet elämääni (ja ihoani!) siitä hetkestä lähtien, kun nämä kotiutuivat. Nyt parin viikon jälkeen olen jopa uskaltanut muodostaa mielipiteet näistä veijareista. 


Kookosöljy. Mitä ihmettä se teki kookosvihaajan ostoskorissa? En pidä kookosesta missään muodossa ja vienosti kookokselta tuoksahtavat hajuvedetkin saavat minut kakomaan ällötyksestä. Tämä oli puhtaasti heräteostos sisäisen koepuputtini yllyttämänä. 

Otin tämän vastaan hiukan epäileväisenä, enkä uskaltanut edes heti tätä kokeilla. Väijyin tätä minulle omituista tuotetta pari päivää ja sitten uskaltauduin testaamaan tätä. Ja voi pojat ja pojanpojat! Ensin tarkoituksenani oli töpötellä tätä kynsinauhoihin suurempien hajuhaittojen välttämiseksi. Sitten innostuin hiukan enemmän ja öljysin sääreni. Jotain kummaa naksahti aivoissani (tai nenässä?) ja sisäinen narkkarini nosti päätään. Se oli menoa se. Vartin jälkeen olin kokovartaloöljytty. Sen ihmeen jälkeen olen aina pulahtanut kookoskylpyyn suihkusta tullessani. Kuiva ihoni on enää kaukainen muisto vain. Tuoksukin tässä on kookokseksi erittäin miellyttävä!


Melkein samanlainen tarina on Arganöljyn taustalla. (Paitsi että tätä ruutasin heti samalla sekunnilla hiuksiin kun sain paketin revittyä auki) Tämänkin kanssa tutustuminen kävi semihitaasti, kun mietin mihin kaikkeen tätä keksin käyttää. Ensimmäisenä siis testiin hiukset, toimii. Seuraavana kynsinauhat, toimii. Kolmantena naama, toimii erittäin hyvin. Sekoitus käsirasvan kanssa, toimii paremmin kuin hyvin. 

Sitten tulikin pieni jumitus. Mihin minä tätä sitten käyttäisin? Pengoin sitten kaikki mahdolliset tuotteet läpi, johon tätä voisi sekoittaa (semmoisia ei muuten taida ollakaan, mihin ei voisi..) ja masennuin hetkeksi. Ajatuksissani aloitin sitten kookosöljyprosessin ja sitten minulla välähti. Miksen ole tajunnut sekoittaa näitä keskenään?! 

Boom, bäng, ding ja dong! Olin löytänyt THE ihonhoitorutiinin.  Mikään kosteusvoide maailmassa ei varmasti vedä vertoja tälle supercombolle. Semisti atooppinen ihoni on nyt täydellisempi kuin koskaan, eikä yhtään kuivaa tai kutisevaa kohtaa missään. Aamen!

1 kommentti: