keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Sininen kuu

Sanon vain, että voi hyvä luoja tuota otsikkoa. Tänään ei kulje.

Ostinpas Facebookin Kynsikoristekirpparilta pitkästä aikaa kynsilakan. Nyt kun olen luopunut Wild & Crazy kokoelmastani, olen aloittanut tosissani Models Ownien keräämisen. Minulta puuttuu enää parisenkymmentä vanhempaa tuotantoa olevaa lakkaa (plus ne ihQspessut näytöslakat). Tottakai olen sittemmin hukannut sen per*eleen listan, jossa oli ne puuttuvat... Mutta jos haluatte luopua omistanne ja huomaatte ettei sitä näy Lakkakokoelmassani, tarjotkaa ihmeessä minulle!

 

Törkeästi työnsin syrjään viimeisin Eggsin ja valkkasin tämän sinisen kynsilleni. Tykkään paljonpaljon enemmän näistä itselleni vähän "harvinaisemmista" lakoista kuin niistä vuoden sisään ilmestyneistä tusinatuotannoista. (Paitsi että Speckled Eggsit väistävät hienosti tämän tusinakategorian.)


Models Own - Blue Moon

Olen myös tosissani miettinyt lakkojen tikuttamista. Tuo hyrräsysteemi alkaa olemaan hieman hankala, nyt kun olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut luopumaan lakoista joita ei tule käytettyä. Voi tätä rahan menoa.

4 kommenttia: