tiistai 17. kesäkuuta 2014

Eläinkuosiviha

Olen tainnut päästä yli tästä surullisen kuuluisasta inhosta eläinkuoseja kohtaan. Pari päivää sitten kaivelin laattapinoa, eikä mikään muu kokokynnenleima näyttänyt niin houkuttelevalta kuin tämä seepra. Kivittäkää vain, mutta olen kuitenkin nainen ja saan muuttaa mieltäni aina kun se minulle sopii. 


Ylempi kuva otettu sisätiloissa kirkasvalolampun kanssa ja alempi ulkona auringonpaisteessa. Ero näkyy melko selkeästi.



China Glaze - Traffic Jam & Harmony

Minulla olisi hirveä hinku esitellä kaikkea uutta ja jännittävää, mutta tajusin juuri, että olen hienosti pidättäytynyt parin kuukauden ajan nettishoppailusta! Kai sekin on jo melko jännää? Tässähän porskutellaan kohta köyhyysrajan yläpuolella :D

7 kommenttia:

  1. Siis eläinkuosivihasta on mahdollista päästä eroon, sitä odotellessa :D Vaikka näin nätit eläinkuosit voisin kyllä omillekin kynsille huolia.

    Olin kanssa ollut käytänössä täysin nettishoppailematta melkein koko alkuvuoden, nyt vuorokauden sisään oon onnistunu tuhlaamaan melkein 400e täysin heräteostoksiin, hups. Että varo vaan, se sortuminen tapahtuu yllättäen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se eläinihastus onneksi päivittäistä ole :D Nyt kyllä katselin seeprakuosista päiväpeitettä nettikauppojen ihmeellisestä maailmasta. Onneksi en ole vielä sortunut. Vahva painotus sanaan vielä :D

      Poista
  2. Nätit kynnet. Eipä paskoja kynsiä täälä nää ku erittäin harvoin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, erittäin ihanaa kuulla tämä :) Tässähän punastuisi jos semmoiseen kykenisin! :D

      Poista
    2. Ota sitte kuva ku punastut ja laita tänne... :P

      Poista