tiistai 4. marraskuuta 2014

Rouge à lèvres


Elikkäs tuttavallisemmin huulipuna. Onko täällä vielä joku, joka ei satu tietämään rakkaudestani huulipuniin? Ennen olin vakaasti sitä mieltä, että meikkaaminen on turhaa ilman ripsiväriä. Olen muuttanut ajattelutapaani hieman ja olenkin nyt sitä mieltä, että ripsarin lisäksi huulipuna on pakollinen. (Ei välttämättä tarvi edes sitä ripsiväriä..) Nytkin istun muuten meikittömänä, lukuunottamatta maalattuja pusuttimia. 


Postiluukustani kolahti tänään pieni nyssykkä täynnä aarteita, eli MACin huulipunanäytteitä. Minun oli heti pakko päästä hehkuttamaan näitä! :D Nämä ovat oikein budjettiystävällinen vaihtoehto verrattuna kokonaisiin puniin, jotka minun käytössäni kestäisi maailman tappiin asti. Hintakaan ei päätä huimaa. ($3.79 kpl)


Olen hieman kyllästynyt tylsiin ja tavallisen punaisiin huulipuniin, vaihtelu virkistää! Jostain syystä olen hurahtanut nyt ihan täysillä liloihin ja violetteihin sävyihin. Takaraivossa myös jyskyttelee pakkoajatuksia mustan "punan" hankkimisesta. 


Nämä ebayn ihmemaasta löytyneet mattapunat olivat oikea lottovoitto. (Juurikin ne jotka tarttuu kuin tikku paskaan!) Näiden kanssa uskaltaa vetäistä melko mehevät humalatilat, koska niiden suttaantumisesta ei ole mitään pelkoa. 25 onkin jo testattu pari kertaa. 


Nämä kaverit tarvitsisivat kuitenkin kunnolliset nimet, en ole itse mikään numeroitujen meikkien ystävä. Tilasin näitä kuitenkin lisää, koska nämä on puhdasta kultaa. Kirsikkana kakun päälle, ne ovat vain vaivaisen euron kipale. 

Mites teillä? Turvallinen punainen, joku aivan muu, vai kokonaan ilman?

2 kommenttia:

  1. Mää vannon oikeen klassisen huoranpunasen nimeen. No can do. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se h-punainen kulkee arkena mukana niinku paras kaveri! Nämä muut on semmosia yhdenyön juttuja viikonloppuisin. :D

      Poista