keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Livbox - Rimmel

Mikä on pieni, pinkki ja pilaa helposti koko päivän?
- Rimmelin Provocalips.

Enpäs ole pitkään aikaan innostunut kirjoittamaan tuotteesta näin nopeaa sen jälkeen kun olen sen hyppysiini saanut! Noh, odotin kerrankin innoissani uutta Livboxia kun sain tietää että siellä on kerrankin huulipuna. Jee, vai mitä?

No ei todellakaan jee. Olenko ainut jonka ko. puna oli ihan hirveää kuraa? En nyt tiedä onko tämä maanantaikappale, auennut matkalla, vai onko koko sarja samanlaista pa*kaa. Omani haisi pahalle (tiiättehän semmosen kiinalaisen tehtaan hajun? :D), oli kuin purkkaa, eikä tarttunut huuliin sitten millään. Ja kyllä, oli ihan pakko testata vaikka haju oli oksettava....



Kuorin, pohjustin, rasvasin, puuteroin. Ei. Yksi säälittävä paakukas läntti tarttui alahuuleen, mutta tipahti siitä niinkuin räkäpallo, ennenkuin ehdin laittaa kiillon sen päälle. Onneksi rahallinen menetys ei ollut kovin suuri, mutta harmittaa silti ihan vietävästi.

Huulipunien hautausmaa

 Pitkästä aikaa sanoin V-sanankin ääneen!

7 kommenttia:

  1. Hmm, sun versiossa on ehkä jotain vikaa. Ostin näitä itse pari kappaletta kaupasta ja ne ovat mukavan helposti levittyviä ja nestemäisiä olomuodoltaan. Mitään lisättyä tuoksua ei tuossa väriosassa taida olla, mutta en ominaishajua erityisen pahaksikaan kuvailisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, eli mulla on vaan jotenkin erityisen huono tuuri :/ Tätä odotin paketista kaikkein eniten ja sitten käy näin :D

      Poista
  2. Mäkin testasin tuota huulilleni ja se levittyi tosi helposti ja tasaisesti. Olen hajuherkkä, enkä huomannut itse mitään pahaa hajua joka nenään ottaisi. Ja mä tosiaan käytän yleensä aina hajuttomia tuotteita. Sulla on täytynyt olla maanantaikappale, en kyllä keksi muuta selitystä. Kannattaa laittaa viestiä LivBoxille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, epistä! Tuntuu että mulla on aina tämmönen tuuri. Se haju oli ihan kauhea, vaikka en ole yhtään herkkä hajuille. Ja olen kyllä niin laiska etten jaksa yhden punan takia kirjoittaa sähköpostia :'D

      Poista
  3. OLen kuullu kyllä pelkkiä kehuja tästä,joten suosittelen myös tosiaan että otat yhteyttä livboxiin

    VastaaPoista
  4. Tosi huonoa tuuria , kun muilta olen kuullut pelkkää hyvää:( Itseä harmittaa etten edes aanut kyseistä tuotetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin voinut lähettää omani sulle ilmaiseksi, mutta tuskin sitä olisit halunnut :D

      Poista