lauantai 6. kesäkuuta 2015

I'm alive!

Hengissä ollaan! Tarkoitukseni oli pitää parin viikon loma blogista, mutta venähtikin melkein kolmen kuukauden tauoksi. Hups. 


Mitä on tapahtunut kolmen kuukauden aikana? Ei yhtään mitään! :D Vai lasketaanko pieni elämäntaparemontti? Olen muokannut syömisiä ja liikkumisiani terveellisempään suuntaan ja onnistunut siinä samalla pudottamaan painoa. Sen lisäksi olen vain keskittynyt töihin. Tylsää, eikö vain?


Blogi ei kuitenkaan ole unohtunut tämän tauon aikana. Reippaasti olen joka palkasta tuhlannut osan kosmetiikkaan ja kynsijuttuihin! ;) Olen kyllä miettinyt kirjoittamista aina välillä, mutta en ole jaksanut pakottaa itseäni siihen. Mielummin keräsin voimia blogia varten ja kirjoitan nyt, kun se ei tunnu enää vastenmieliseltä :D


En ole kuitenkaan ihan hipihiljaa ollut, Instagramin puolella olen silloin tällöin heittänyt ilmoille uusia tai vanhoja kynsiä, ostoksia tai meikkikuvia. 


Tauon aikana onkin sitten kerääntynyt tavaraa josta kirjoittaa! 



Mundo De Uñas, Models Own, Born Pretty.. Eikä tässä edes ole kaikki. Olin vain liian laiska kaivelemaan laatikot läpi ja osa on jo aikaa sitten unohtunut. 



Enköhän minä näillä pääse uudeen nousuun!

(Toivottavasti täällä on vielä ihmisiä seurailemassa! :D)

7 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia ja täällä sitä ollaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että täällä on vielä ihmisiä lukemassa :) Kiitos siitä! <3

      Poista
  2. Jee, kirjottaa pitää silloin (blogia siis) kun siihen on intoa - innolla kirjoitettuja jaksaa myös lukeakin mielellään.

    Pirteiden kuvien kanssa ainakin teit paluusi. Mundo De Unasin lakat alkoivat kiinnostamaan noiden leimatun tikkukuvan myötä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin lämmöllä suositella niitä! Postituksen kanssa ei ole ainakaan näiden kahden tilauskerran kanssa ollut mitään ongelmaa ja halutessaan voi pakettiin ostaa "vakuutuksenkin" :)

      Poista
    2. Onko sulla ollut sellainen tilauksissa?

      Poista
    3. Mä oon niin pihi etten ole viitsinyt koskaan ottaa :D Vaikka se maksaa vain 3 dollaria.

      Poista
  3. Oi, tervetuloa takaisin! Mä oon välillä täällä käynyt kuikuilemassa ja venaillut sun paluuta, enkä näköjään suotta :)

    Ja siis tosi hyvä että pidit taukoa, jos kirjoittaminen alkoi tuntua epämiellyttävältä. Kiva, että oot saanut uutta intoa kasaan :)

    VastaaPoista