tiistai 11. elokuuta 2015

Melkein mekko

Ne jotka eivät jo tienneet, olen henkeen ja vereen mekkoihminen. Mekkoja on enemmän kuin mitään muita vaatekappaleita, ja onkin melko harvinainen näky jos mulla on housut jalassa. :D (Olen toki yrittänyt korjata asiaa)



China Glaze - Snow
MdU - Blue Navy & Purple

Harvinaista myös se, että teen nyt vasta ensimmäiset kunnolliset tuplaleimat (oman muistini mukaan!), vaikka bloggausta on takana jo useampi vuosi. Tulen aina tällä hitaammalla jälkijunalla. Näistäpä ei ole sitten sen enempää sanottavaa.

Mutta tässä on vielä The Dress. 


Ja vielä näin huomautuksena, meikän Instagramin löydät nimellä Cririwoo

7 kommenttia:

  1. Mä tykkäisin käyttää mekkoja enemmän mutta jotenkin mulle tulee aika ylilaittautunu olo :D
    Superkauniit lakkaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain käyttää raksa-aikana liikaa miesmäisiä vaatteita, niin nyt otan menetetyn ajan takaisin! :D Ja kiitos :)

      Poista
  2. Upeet kynnet :) Mulla on kans melkein aina mekko tai hame päällä. Farkkuja pidän joskus, mut niitten kans olo tuntuu ihan kummalliselta ja se nappi/vetoketju painaa ikävästi :D

    VastaaPoista